reklama

konečne zaplatili.....

už som si myslel, že to sem šupnem aj s menami, ale zaplatili. Štátna sféra si fakt pekne bačuje!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Máme klienta. Je to celkom významná škola, takže patrí do rozpočtovky a platí cez štátnu pokladňu. Koncom roka sa kolegu opýtali, či by nemohli zobrať nejaké tlačiarne s tým, že by ich zaplatili v máji 2006!!! Samozrejme sme nesúhlasili. Táto organizácia je našim klientom už asi 2 roky a nikdy sme s nimi nemali žiaden problém.Prišiel január 2006 a s ním aj objednávka na dané tlačiarne. Ešte sme na porade preberali, či náhodou neskúšajú na nás "fintu" s tým, že ak raz tovar budú mať, nezoberieme im ho a oni aj tak zaplatia o pol roka. Zhodli sme sa, že vzhľadom na doterajšie vzťahy, by si to nedovolili...Tovar sme kúpili, dodali, nainštalovali. Prišiel deň splatnosti....nič. Po týždni sme zavolali, čo sa deje.....a....dozvedeli sme sa to, čo sme už tušili. Peniaze nemajú a snáď ich budú mať do mája!!!Pekná situácia. Ak raz nainštalujete tlačiareň a dáte do nej toner, v tom momente je použitá a viac-menej ďalej nepredajná. Zobrať ich teda naozaj nie je riešením. Tak sme čakali....Bol som pomaly rozhodnutý, že celú kauzu uvediem sem aj so zodpovednými menami, pretože to nie je prvý krát, čo sa niečo také stalo. Asi pre rokom nám jedno ministerstvo dlžalo 1,5 mio a dosť dlho. Vraj pán minister musel najskôr uhradiť "svojej" firme. A mi sme čakali. Čo iné nám ostávalo? Ale ak náhodou nejaký daňový subjekt neodvedie daň v presný deň, ihneď sú mu uložené vysoké pokuty. Skúste vy uložiť pokutu štátu, ktorý stále kýve aj s malými súkromnými firmami...Aké bolo včera moje prekvapenie, keď som po 4 mesiacoch, včera našiel svoje peniaze na účte. Mám z tohto obchodu poctivo zarobené 3%, čiže asi 1.500,-Sk!!! Až ma to potešilo, a skoro aj slza dojatia vyšla...

Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu