reklama

Nový predmet buzerácie

Neviem čo sa deje... Buzerácia polície opäť narastá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Nie som typ, ktorý by sa s policajtom hádal, ale ani nemám pred nimi rešpekt. Nemám prečo. Najnovšie som si všimol, že si našli naši policajti novú zábavku. Celé leto ma buzerujú za fólie na predných sklách. 4 roky takto jazdím, nikdy som s tým nemal žiaden problém, ale zrazu toto leto...Ja ich mám na aute minimálne z troch logických príčin:1. auto je bezpečnejšie - sklo sa nedá ľahko rozbiť a teda aj zlodej by mal problém2. ja som bezpečnejší - v lete sa vnútro auta tak neprehrieva, cítim sa komfortnešie3. v neposlednom rade je takto aj auto krajšie, akoby boli fólie len vzaduPritom sú predné fólie naozaj jemné a aj páni policajti mi do nich musia škrábať, aby sa presvedčili, že tam naozaj sú. Aký to má celé zmysel? Alebo je to o tom, že pánovi policajtovi sa nepáči, že mám krajšie auto ako on? Veď aj on má na výber, nie?

Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu