reklama

Teror - žeby nová kaviarenská móda?

Túto "novú módnu vlnu" nám priniesli OC - teda obchodné centrá. Dnes som bol po dlhšom čase v Poluse...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

vybavil som si čo bolo treba v dolnej časti a chcel som ešte niečo pozrieť hore. Tam som šiel schodmi a už v polovici som zacítil ten dobre známy zápach. Zápach zo stoviek cigariet, ktorých fajčenie je tak neodmysliteľné pri kávičke. Ja túto záľubu nikomu neberiem. Každý máme svoje "úchylky". Čo mi však vadí na fajčení je teror na nás všetkých ostatných. To by stále ešte šlo, vieme sa ako tak brániť, ale oná bezohľadnosť a ťažký egoizmus aj pri bezbranných malých deťoch začína byť neznesiteľný.V obchodných centrách sa začali budovať vo veľkom otvorené kaviarne. Chápem sú krajšie, je v nich viac miesta a sú príjemnejšie aj na sedenie. Ale nemalo by sa v nich fajčiť! Idem okolo a vidím kopu malých detí, tehotných žien, ako chtiac nechtiac musia dýchať tento jed. Prečo to nikoho nezaujíma? Musí to predsa vadiť nielen tým bezbranným...

Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu