reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Ekonomika

Nový predmet buzerácie

Ján Hudcovič

Nový predmet buzerácie

Neviem čo sa deje... Buzerácia polície opäť narastá.

  • 25. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 827x
  • 16
Benzín náš každodenný

Ján Hudcovič

Benzín náš každodenný

Benzín je nevyhnutnosťou pre väčšinu z nás. Pomaly zisťujeme, že sa stáva luxusom.

  • 12. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 232x
  • 16
Aká je v skutočnosti reálna priemerná mzda na Slovensku?

Ján Hudcovič

Aká je v skutočnosti reálna priemerná mzda na Slovensku?

Priemerná mesačná nominálna mzda zamestnanca hospodárstva SR bola v roku 2005 podľa údajov Štatistického úradu Slovenskej republiky 17 274,-Sk. Zachytil som informáciu, že priemerná mzda v Bratislave je na úrovni asi 23.000,-Sk

  • 12. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 573x
  • 5
konečne zaplatili.....

Ján Hudcovič

konečne zaplatili.....

už som si myslel, že to sem šupnem aj s menami, ale zaplatili. Štátna sféra si fakt pekne bačuje!

  • 6. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 447x
  • 23
Aký je presný zmysel verejných súťaží?

Ján Hudcovič

Aký je presný zmysel verejných súťaží?

Myslím tým presný zmysel verejných obstarávaní v tom zmysle, ako sú dnes definované a bežne aj uskutočňované. Názov je vlastne otázkou. Áno otázkou, na ktorú by som sa veľmi rád dozvedel odpoveď... Odpoveď a riešenie istého stavu našej ekonomiky, ktorý nás nemôže uspokojiť.

  • 29. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 975x
  • 7
reklama
Je zdravotná reforma naozaj nutná....?

Ján Hudcovič

Je zdravotná reforma naozaj nutná....?

V prvom rade musím podotknúť, že si myslím o dnešnom systéme, že je absolútne nespravodlivý. V druhom rade chcem oznámiť, že poznám Pani doktorku, ktorá systém začala meniť sama!

  • 23. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 696x
  • 78
Ako ma marketing odnaučil nakupovať...

Ján Hudcovič

Ako ma marketing odnaučil nakupovať...

Od roku 1993 som mal reklamnú agentúru. V reklame a s reklamou som pracoval vlastne 8 rokov, 20 hodín denne, vrátane víkendov. Marketing som aj študoval... Z tohto pohľadu je nadpis tohto článku nezmyslom, že? Ale keď sa na to, čo sa na trhu deje pozriem očami zákazníka, kvôli ktorému bol vraj celý marketing vymyslený, som zmätený. Priznajme si jeden fakt. Marketing tu nie je kvôli nám, zákazníkom, ale kvôli predajcom. Aby predali čo najviac. Ale....

  • 13. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 718x
  • 21
Zľavy, zľavy a zľavy…

Ján Hudcovič

Zľavy, zľavy a zľavy…

Ako správny obchodník som si vždy a za každých okolností pýtal zľavu. A vždy som ju aj dostal. Ale v poslednej dobe ma táto hra prestala baviť!

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 149x
  • 6
blogalizácia je iste lepšia ako globalizácia alebo….?

Ján Hudcovič

blogalizácia je iste lepšia ako globalizácia alebo….?

Je zaujímavé, aké rôzne témy mi zrazu prichádzajú na rozum…teda do klávesnice. Až sa čudujem, kde beriem toľko času? V poslednej dobe mi celkom často do hlavy zablúdi toľko omieľaná globalizácia. A naozaj neviem, čo si o nej myslieť…

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 647x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu