reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Inkvizícia

"Deti a chorí vás prosia, nefajčite vo výťahu"

Ján Hudcovič

"Deti a chorí vás prosia, nefajčite vo výťahu"

Dnes som bol na návšteve u mojich rodičov. Už som si dávno odvykol od výťahu. A nie že by mi chýbal, ale človek sa v ňom občas dozvie veľa.

  • 11. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 086x
  • 12
Ako mi "pomôže" nefajčiarska zóna v podniku?

Ján Hudcovič

Ako mi "pomôže" nefajčiarska zóna v podniku?

No, tak presne na túto tému som sa rozhodol na rýchlo napísať blog - v podstate reakciu na jeden príspevok do diskusie k môjmu článku "Fajčenie na Slovensku je moderné!!!" Z uvedeného príspevku som pochopil, že pre veľa ľudí sa ako uspokojivé zdá, rozdelenie kaviarne na fajčiarsku a nefajčiarsku zónu. Áno, bezo sporu to riešením je. Ale dostatočným?

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 943x
  • 28
Prečo je fajčiar na Slovensku prototypom normálneho človeka???

Ján Hudcovič

Prečo je fajčiar na Slovensku prototypom normálneho človeka???

V podstate sa vraciam k môjmu blogu "Fajčenie na Slovensku je moderné!!!", ktorý tu celkom úspešne zberá reakcie. Nechcem sa k nemu len vrátiť, ale hlavne doplniť niektoré fakty po tom, čo som si prečítal reakcie na tento blog. Táto kauza sa stáva pre mňa stále zaujímavejšia ...

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 325x
  • 55
Fajčenie na Slovensku je moderné!!!

Ján Hudcovič

Fajčenie na Slovensku je moderné!!!

Dnes je deň, ako stvorený na písanie... Tak som si spomenul, ako sme otvorili (zatvorili) nefajčiarsku kaviareň.

  • 3. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 706x
  • 60
reklama
SkryťZatvoriť reklamu