reklama

Terapia....slovo, ktoré v nás budí emócie

Keď som počul slovo "terapia" pred rokom - dvoma, vybavil sa mi pred očami pán doktor, čo pre mňa nie je predstava zrovna príjemná. Slovo doktor či nemocnica vo mne vyvoláva pocity apatie a nechuti. Snáď aj preto sa lekárskemu prostrediu úspešne vyhýbam už asi 18 rokov. Určite mi vtedy však nenapadlo, že terapiou môže byť aj vlastný blog...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

3. februára 2006 som ho vlastne začal písať. Tým sa v mojej hlave spustila nečakaná lavína, ktorá uvolnila pretlak myšlienok, o ktoré som sa chcel s niekým podeliť a zároveň dostať na ne spätnú väzbu.Písal som a písal. Bolo to pre mňa zlomové obdobie, kedy som ukončoval jednu etapu života a zároveň sa snažil nájsť sám seba. Bolo to príjemné obdobie spoznávania nových podnetov, hľadania a vylepšovania. Postupom času však pretlak myšlienok v hlave slabol a tým aj frekvencia nových príspevkov na môj blog. Posledný príspevok som napísal 25. júna, čo je aj dátum začiatku novej etapy v mojom pracovnom živote. Teraz už viem, že som sa našiel. A to aj vďaka blogu, kde som si vyventiloval svoje frustrácie, hľadal odpovede na rôzne otázky a v iných sa naopak cítil sebaisto. Našiel som nové fórum a nových priateľov. Utriedil som si myšlienky...naozaj som sa opäť doslova našiel. S odstupom času môžem priznať, že blog bol mojou terapiou. Dnes už viem, že super terapiou je aj hodina španielčiny alebo angličtiny u môjho dobrého priateľa, posedenie na káve s kamarátom, cesta autom s dobrou hudbou, prechádzka lesom, fotografovanie....vlastne čokoľvek, čomu sa oddám naplno a vychutnávam si to. Dnes sa už slova terapia vlastne vôbec nebojím...

Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu