reklama

Moje 4 veci

moja štafeta si na mňa teda pekne počkala. Andrea mi ju odovzdala podľa všetkého ešte vo štvrtok 2. marca 2006 19:46 A ja som to objavil až teraz...

Písmo: A- | A+

moje 4 zamestnania:a) fotograf - začínal som ešte v roku 1989 a potom ma 8 rokov fotografia živila. Ďalších 8 rokov som si dal pauzu a už niekoľko mesiacov chytám druhý dych.b) riaditeľ reklamnej agentúry - áno to bola doba. Zažiť ju tak ešte raz. Človek sa učil každou sekundou. Stále nové podnety. 1993 - 1998c) riaditeľ obchodnej firmy - tiež som sa veľmi veľa naučil. Ako robiť to či ono, ale aj ako to nerobiť...d) čašník - toto som si vyskúšal vo svojej kaviarni aj reštaurácii. Práca veľmi zaujímavá, ale nie na dlho. moje 4 filmy:neviem prečo, ale filmy si moc nepamätám. Určite by sa tam dostal Forrest Gump, ako aj Krstný otec, ale ďalej neviem...moje 4 miesta, kde som žil:a) Dúbravka - tam som vyrastalb) Ružinov - moje prvé samostatné bývaniec) Centrum mesta - Staré mesto sa stalo mojím útočiskom na 5 rokov života. Môj skromný bytík na Medenej sa dostal aj do časopisu Pekné bývanie.d) Bellova Ves - vieska, kúsok od Bratislavy, miesto kde som našiel pokoj na ďalšie 4 roky moje 4 miesta, kde som príjemne oddychoval:a) Vysoké Tatry – raz ma kamarát v noci zobral na jedno miesto a keď som sa ráno zobudil, neveril som vlastným očiam. Predo mnou nádherné obrovské pleso obkolesené mohutnými horami. No proste sen.b) Barcelona - bol som tam už niekoľko krát a iste tam ešte niekoľko krát pôjdem. Asi najkrajšie mesto v Európe. Plné života a energie.c) New York - moja diera v srdcid) Phi-Phi - najromanticekjší a najkrajší ostrov, kde som kedy bol. moje 4 obľúbené jedlá:a) Chilli con carne - alebo aj jeho obmena Chilli con tofu. Najviac mi chutná moja produkcia.b) Tiramisu - tiež mám najradšej to moje vlastné.c) Lievance s riccotou - s jahodami a medovou krustou najlepšie raňajky na svete.d) Losos na akýkoľvek spôsob - toho naozaj môžem. moje 4 miesta, kde by som bola radšej ako teraz:najradšej som tam, kde práve som moji 4 obľúbení spisovatelia:a) Daniel Hevier – vyrastal som na jeho rozprávkach. b) Jules Verne - moja ranná mladosťc) Haruki Murakami - krásne čítanied) Og Mandino - praktické rady zaobalené do nádherných a srdečných príbehov moji 4 obľúbení speváci, žánre:a) Frank Sinatra – milujem swing!b) Buena Vista Social Club - vždy zohreje pre srdci.c) Amr Diab - aspoň teraz je na vrchnej priečke TOP 25 v mojom iTunes.d) Hôtel Costes - ide skôr o zástupcu štýlu Lounge alebo Ambient, ktorý posledné 2 roky absolútne preferujem.Najhoršie je, že mi v compe hudba zaberá asi 45 giga, ale posledný rok počúvam len net rádia. moje 4 obľúbené weby:a) môjb| google.comc) fotopatracka.czd) blog.sme.sk4 ľudia, ktorí ma zabijú, lebo im odovzdávam štafetu:a) Michal Gardianb) Dávid Králikc) Ivana Kaduková - Adamcovád) Viktor Klimo

Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu