reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Hudcovič

Ján Hudcovič

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý fotograf, dnes už len fanatik do života, svojo MAC-u a internetu, snažiaci sa hľadať zmysel a rovnováhu žitia... v znamení škorpióna ....... - dnes už opäť aj fotograf, nájomný manažer a konzultant:-) Zoznam autorových rubrík:  Ľudia, ľudia...EkonomikaPovedz mi čo ješ a ja Ti povieInkvizíciaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

reklama

Ľudia, ľudia...

Zle

Ján Hudcovič

Zle

je to zle..., toto sa nemalo stať..., je to zlý človcek... Zvykli sme si veci a udalosti hodnotiť. Hodnotiť subjektívne. Veď kto vie, kde je objektívna pravda? Existuje vôbec objektívna pravda?

  • 22. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 712x
  • 10
Militantná anorektička?

Ján Hudcovič

Militantná anorektička?

Je to smiešne spojenie? Všetci poznáme slovné spojenie militantná feministka. Takto sme si naň zvykli. Ale v tomto spojení je nezvyklé? Prečo? Slovom militantný môžeme podľa mňa titulovať kohokoľvek, kto nie je schopný diskutovať s ostatnými o ich názoroch a jediné čo pripúšťa je jeho vlastná pravda.

  • 22. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 830x
  • 9
Teror - žeby nová kaviarenská móda?

Ján Hudcovič

Teror - žeby nová kaviarenská móda?

Túto "novú módnu vlnu" nám priniesli OC - teda obchodné centrá. Dnes som bol po dlhšom čase v Poluse...

  • 20. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 928x
  • 5
Tento boj musí vyriešiť štát

Ján Hudcovič

Tento boj musí vyriešiť štát

Skoro som zabudol napísať, aký boj... Môj blog sa týmto bojom vlastne začal. A je tu stále. Boj nefajčiara za jeho právo dýchať čistý vzduch a boj fajčiara za právo fajčiť.

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 631x
  • 9
Povolanie VS. ideálny partner

Ján Hudcovič

Povolanie VS. ideálny partner

bolo to dávnejšie, možno aj 12 rokov dozadu, som v nejakom plátku čítal vyhodnotenie prieskumu, v ktorom išlo o ideálne povolanie ideálneho partnera pre ženy. Myslím, že to bol prieskum z Nemecka.

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 944x
  • 0
reklama
Vadí Ti na mne niečo?

Ján Hudcovič

Vadí Ti na mne niečo?

Alebo Ti niečo vadí na manželovi, manželke, susedovi? Vadí Ti niečo na priateľke, šéfovi, kolegovi? Tak som sa nad tým konečne zamyslel...

  • 23. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 828x
  • 2
Terapia....slovo, ktoré v nás budí emócie

Ján Hudcovič

Terapia....slovo, ktoré v nás budí emócie

Keď som počul slovo "terapia" pred rokom - dvoma, vybavil sa mi pred očami pán doktor, čo pre mňa nie je predstava zrovna príjemná. Slovo doktor či nemocnica vo mne vyvoláva pocity apatie a nechuti. Snáď aj preto sa lekárskemu prostrediu úspešne vyhýbam už asi 18 rokov. Určite mi vtedy však nenapadlo, že terapiou môže byť aj vlastný blog...

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 689x
  • 3
Úsmev, ľudské šťastie, lásku...

Ján Hudcovič

Úsmev, ľudské šťastie, lásku...

toto sú podľa mňa hodnoty, ktoré nám chcú prichádzajúce sviatky pripomenúť.

  • 13. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 995x
  • 1
12 Sk pre bezdomovcov???

Ján Hudcovič

12 Sk pre bezdomovcov???

V médiach prežívame éru reality show. Žijeme ňou chtiac-nechtiac všetci. A k reality show už neodmysliteľne patria početné sms-ky od divákov, niekedy v závratných číslach a sumách...

  • 11. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 441x
  • 9
Ako DOVE svoju kozmetiku predal...

Ján Hudcovič

Ako DOVE svoju kozmetiku predal...

...alebo skor o tom, akú špičkovú reklamnú agentúru si najal. Alebo vlastne nie o tom, ale o ženách, na ktoré iné nadávajú, že sú chudé, pekné a oni s tým nič nevedia urobiť. Ale je to zamyslenie sa aj o modelkách a matkách. A vlatne aj o tom, že všetky ženy sú krásne....len majú veľa problémov. A hlavne je to zamyslenie sa nad reakciami na blog: http://mariajurisova.blog.sme.sk/c/40712/Pridu-do-mody-normalne-zeny.html

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 614x
  • 7
reklama
milujem . . .

Ján Hudcovič

milujem . . .

Jedno slovo. Dokonca pomerne ľahké na výslovnosť. Mužom však robí neskutočné problémy, vysloviť toto zdanlivo jednoduché slovo.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 135x
  • 3
Detské SuperRelácie a starí rodičia...

Ján Hudcovič

Detské SuperRelácie a starí rodičia...

JETIX - 5 písmenok, ktoré sme v našom TV prijímači dávno preladili. Skúste si niekedy pozrieť, aké rozprávky na tejto stanici servírujú našim deťom. Vždy túto stanicu vidím naladenú na TV prijímačoch v rodinách, kde čas na deti nemajú alebo....

  • 27. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 457x
  • 15
Kedy bude slovenská štátna vlajka made "by VERSACE"?

Ján Hudcovič

Kedy bude slovenská štátna vlajka made "by VERSACE"?

Mám dobrú správu. Asi nebude. Keď som rozpísal tento text, ešte som bol opačného názoru, ale po prečítaní diskusie k predchádzajúcemu článku, som v tejto veci už optimista:-) Pretože nemám skúsenosti len z našej malej, i keď krásnej krajiny, dovolím si rozobrať isté naše špecifikum. A tým je naša prehnaná "značkovoť". Týka sa to hlavne Bratislavy. Všetci chceme mať to najnovšie a najlepšie, aj keď to v podstate nepotrebujeme a veľa krát na to ani nemáme. Ale sme k tomu donútení...

  • 14. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 209x
  • 8
Prosím podporte petíciu Na záchranu Sadu Janka Kráľa

Ján Hudcovič

Prosím podporte petíciu Na záchranu Sadu Janka Kráľa

Včera mi prišiel mail. Podobné väčšinou mažem, ale tento..... Neviem zabudnúť na moje každoranné behanie v sade Janka Kráľa, na prechádzky sa synom, na prvú nesmelú in-line prechádzku. A ten sad by už nemal byť? Asi aj preto som sa rozhodol túto výzvu dať aj sem na môj blog.

  • 14. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 660x
  • 19
Darujme si slobodu!

Ján Hudcovič

Darujme si slobodu!

Alebo tak nejak znel jeden z prvých reklamných sloganov nášho prvého mobilného operátora.

  • 10. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 844x
  • 1
reklama
Hmlové svetlo

Ján Hudcovič

Hmlové svetlo

je vážny vynález. Len keby ho ľudia vedeli ľudsky používať.

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 744x
  • 10
Prax vs. vysoká škola

Ján Hudcovič

Prax vs. vysoká škola

Kedy prídu učiť na školy konečne úspešní ľudia z reálneho biznisu? Asi až keď ich niekto zaplatí. A snáď aj preto by bolo riešením, radšej si za školu niečo platiť...

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 262x
  • 42
Ja som INKVIZÍCIA!

Ján Hudcovič

Ja som INKVIZÍCIA!

Alebo ako som sa rozhodol pohnúť zadkom a niečo aj urobiť. A bol som za to nazvaný inkvizíciou...

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 016x
  • 10
Čo mi "dala" vysoká škola? Určite nie rozum...

Ján Hudcovič

Čo mi "dala" vysoká škola? Určite nie rozum...

VŠ som začal študovať neskôr. Končil som strednú školu /SPŠ Strojnícku/, akurát keď sme začali zvoniť kľúčmi na námestí. Ešte dodnes si pamätám, ako nám triedny profesor povedal, že ak máme čo robiť, nemáme sa na strojarinu vôbec ponáhľať. A mal pravdu. Vlna záujmu o tento odbor sa začala až v roku 1996. Ale tí, ktorí sme nášho starého profesora poslúchli, sme sa mohli aspoň trochu naučiť, o čom je život...

  • 8. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 135x
  • 74
Prečo si muž dnes do stola nebuchne???

Ján Hudcovič

Prečo si muž dnes do stola nebuchne???

Práve som mal jeden rozhovor, kde som zopakoval to, čo si už dlhšiu dobu uvedomujem. A tento rozhovor bol s kamarátkou - destskou psychologičkou.

  • 7. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 007x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu